P-stav biverkningar

Nu tänkte jag dela med mig vad som hänt med min kropp sen jag satte in min P-stav för ca 2 månader sen.

Jag har blivit väldigt nedstämd och känner mig låg dagligen. Jag får ångest från ingenstans och jag känner mig lite deprimerad av ingen anledning alls! Sen har jag sjuka humörsvängningar, jag kan verkligen ena stunden vara superglad sen BAM så blir jag jätteledsen och gråter för ingenting. Och just gråta är en del av min vardag nu haha, jag gråter jämt känns det som. Jag kan börja gråta åt vilket sorgligt program som helst, eller när jag bara tänker på något sorgligt. Jag känner mig helt enkelt känslomässigt instabil.

Sen har jag fått små finnar överallt, vilket jag inte heller hade innan. Jag minns att när jag började med p-piller när jag var typ 14-15 så fick jag finnar på ryggen som försvann ganska snabbt. Nu har jag fått likadant så det måste vara för att det är ett nytt preventivmedel.

För övrigt så strålar det ibland i min arm och nerverna runt domnar typ bort… Så nu har jag bokat tid och vill ta bort p-staven så fort jag kan.

1
Share:

4 Comments

  1. Esmeralda
    februari 9, 2017 / 12:26 e m

    Rekommenderar verkligen spiral istället, funkar så bra ????

  2. februari 9, 2017 / 1:01 e m

    Nej fy… de jag känner som skaffat p-stav har tyvärr också bara fått dåliga biverkningar :-( När min ena kompis tillslut skulle ta ut den så lyckades de dessutom inte på en gång och fick typ gräva runt lite vilket hon tyckte var rätt obehagligt… Nä usch, hurra för p-piller haha

  3. Sandija
    februari 12, 2017 / 4:02 e m

    rekommenderar verkligen kopparspiral! Själv har jag det och det funkar utmärkt.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *